• 🔒 Sécurité — Le staff ne sécurise jamais les échanges. Aucun middleman officiel. Besoin d’aide ? Rejoins le Discord :

Le Discord de CG3 autorise maintenant le market : Discord !

Si vous utilisez Discord, afin de minimiser les arnaques et les usurpations d'identité, merci de lire le sujet suivant: Confirmer l'identité d'une personne sur Discord

PAYANT ALISMS SMS activation service

Publicités

Users Who Are Viewing This Thread (Total: 0, Members: 0, Guests: 0)

ALISMS

ALISMS

Nouveau membre
Nov 17, 2025
1
0
1
35
Rating - 0%
0   0   0
фото_2025-10-23_07-51-13.jpg
What is Ce lien n'est pas visible, veuillez vous connecter pour l'afficher. Je m'inscris!? - The ALISMS service allows you to receive SMS messages online using virtual numbers.
Who needs it? - Ce lien n'est pas visible, veuillez vous connecter pour l'afficher. Je m'inscris! provides a real phone number linked to a physical SIM card, but accessible through our service. Such numbers are used to receive SMS messages, for example, to activate accounts on websites and in applications, without the need to share your personal phone number.
Prices:
Google from $0.02
Telegram from $0.14
Winzo from $0.03
Facebook from $0.01
Other services from $0.01
At your request, we can add any service, website, or messenger.
Limits on the number of simultaneous connections
The ALISMS service is designed for wholesale customers, so there are no limits on the number of simultaneous connections in our service.
Rewards
Referral program for customers: Bring a friend and get 5% lifetime income from them.
Referral program for software owners: Join the affiliate program and get 10% of the cost of each number registered using your software.
You can also create your own SMS activation service based on ALISMS - Ce lien n'est pas visible, veuillez vous connecter pour l'afficher. Je m'inscris!
Contacts
Website: Ce lien n'est pas visible, veuillez vous connecter pour l'afficher. Je m'inscris!
Technical support: Ce lien n'est pas visible, veuillez vous connecter pour l'afficher. Je m'inscris!
Special offer for heat-gam3 forum users
Write the code GAM3 to technical support and get a test balance

Last edited:
CrdaN

CrdaN

Administrateur
Marchand
Level 5
Level 4
Level 3
Level 2
Level 1
Apr 29, 2012
3,951
415
999
Discord
crdan
Rating - 100%
23   0   0
View attachment 52340
What is Ce lien n'est pas visible, veuillez vous connecter pour l'afficher. Je m'inscris!? - The ALISMS service allows you to receive SMS messages online using virtual numbers.
Who needs it? - Ce lien n'est pas visible, veuillez vous connecter pour l'afficher. Je m'inscris! provides a real phone number linked to a physical SIM card, but accessible through our service. Such numbers are used to receive SMS messages, for example, to activate accounts on websites and in applications, without the need to share your personal phone number.
Prices:
Google from $0.02
Telegram from $0.14
Winzo from $0.03
Facebook from $0.01
Other services from $0.01
At your request, we can add any service, website, or messenger.
Limits on the number of simultaneous connections
The ALISMS service is designed for wholesale customers, so there are no limits on the number of simultaneous connections in our service.
Rewards
Referral program for customers: Bring a friend and get 5% lifetime income from them.
Referral program for software owners: Join the affiliate program and get 10% of the cost of each number registered using your software.
You can also create your own SMS activation service based on ALISMS - Ce lien n'est pas visible, veuillez vous connecter pour l'afficher. Je m'inscris!
Contacts
Website: Ce lien n'est pas visible, veuillez vous connecter pour l'afficher. Je m'inscris!
Technical support: Ce lien n'est pas visible, veuillez vous connecter pour l'afficher. Je m'inscris!
Special offer for cheat-gam3 forum users
Write the code GAM3 to technical support and get a test balance​

Ce lien n'est pas visible, veuillez vous connecter pour l'afficher. Je m'inscris!

Rappel : Le staff ne sécurise JAMAIS les échanges, et ne vous contactera JAMAIS.

Toute demande de passer par un "middleman" en rapport avec Cheat-Gam3 est une arnaque.

Aucun middleman, aucun staff, personne ne sécurise les échanges chez nous.

Si besoin d'aide, rejoignez le Discord Cheat-Gam3 : Ce lien n'est pas visible, veuillez vous connecter pour l'afficher. Je m'inscris!

RAPPEL : PERSONNE NE SÉCURISE LES ÉCHANGES SUR CHEAT-GAM3

(Ceci est un message automatique)