Bunny Hop Script

Publicités

Users Who Are Viewing This Thread (Total: 0, Members: 0, Guests: 0)

nistokou

Membre Banni
May 27, 2015
36
0
71
Le Monde Des Dechus
Hello.
Today I am going to show you one of the best CS:GO bhop script out there!
[YOUTUBE]https://www.youtube.com/watch?v=QI9BYDHZ7kU[/YOUTUBE]
Download: Ce lien n'est pas visible, veuillez vous connecter pour l'afficher. Je m'inscris!
VirusScan: Ce lien n'est pas visible, veuillez vous connecter pour l'afficher. Je m'inscris!

I decided to release long kept private bunny hopping script to public as most of them now don't work or work sloppy.
Bhop script has been thoroughly tested and it's 100% working.
For example Chrome is an application that doesn't scan/inject anything into memory of csgo.exe, this script follows the same method. Only thing wrong here is that you can be banned by Overwatch if you are not careful.

CSGO bhop script is also extremely safe. This is VAC proof as it doesn't mess with the game in any way!

You will always get perfect 300 speed in matchmaking and on bunny hopping servers up to 500 on legit!​

CrdaN

Administrateur
Marchand
V
Apr 29, 2012
3,620
384
999
Discord
crdan

Je vais donner mon avis car j'aime bien mettre ma graine.
Pourquoi? Partager un cheat c'est bien mais faire copié/Collé sans rien écrire de toi même et sans citer l'auteur, je trouve cela assez inacceptable tu aurais au moins pu le mettre en français même du google traduction en gros un minimum de motivation/travail là c'est du copié/collé tout court, je suis même sûr que tu ne l'as pas testé.
Et puis, Merci de citer la source :
Une présentation correcte ainsi qu’un crédit à l’auteur du programme est requise.
Vous pouvez redistribuer le programme en citant la source et l’auteur.

Last edited: