Refusée Modérateur candid sameo69

    Publicités

Users Who Are Viewing This Thread (Total: 0, Members: 0, Guests: 0)

Status
Not open for further replies.

sameo69

Nouveau membre
Feb 7, 2015
2
0
61
FRANCAIS
hey les gens je m'appelle sameo mon pseudo est sameo69
j'aimerai etre recruter pour aider que le site ne sois pas infester de choses qui non rien a voir avec les sujets de conversations par exemple si ont trouve dans la rubrique recrutement : comment avoir un compte minecraft je supprimerai se sujet . j'ai 16 ans je suis née en 2000 j'ai une bonne experience sur les jeux et je se site très très bien voila
pour moi et pas un autre car je serai présent dès que je peut (c'est a dire 7 heure par jours) et je sais bien naviguer sur les pages et tous je supprimerai les sujets qui sont en atteinte a la vie priver ou des insultes voila j'éspère que vous me prendrer sinon dommage :(

ENGLISH
hey people my name is my name is sameo sameo69
I would like to be recruited to help the site be not infest things that not anything to do with the topics of conversation for example, if the topic were found in recruitment: how to have a minecraft account I will delete is subject. I am 16 years old I was born in 2000. I have a good experience on the games and I was very, very well veiled website
for me and not another because I will be there as soon as I can (that is to say seven hours a day) and I know navigate the pages and I will delete topics that are achieving a life deprived or insults here I hope you prendrer me otherwise damage :(
 
Status
Not open for further replies.