Le bot ne charge aucun trajet .. HELP

    Publicités

Users Who Are Viewing This Thread (Total: 0, Members: 0, Guests: 0)

Status
Not open for further replies.

aouad

Nouveau membre
Jan 4, 2011
3
0
721
28
bonjour,
y a deux jours j'ai remis mon pc a zéro pour lui redonner un coup de jeunesse, et j'ai voulu remettre flaty pour boté
comme un porc, mais malheureusement je rencontre un problème assez bizarre..

quand je charge un trajet dans la console, il ne se charge même pas dans la console, quand je clique sur "lancer" malgré qu'aucun trajet n'a pu
être chargé, il ne se passe rien...

j'ai aussi remarqué qu'avant sur Flaty, quand je lancé un compte dofus, une page noir s'affiché quelque secondes puis partais, et maintenant je n'ai plus cette page, surement a cause
de ça que le trajet ne se charge pas ?

J'ai installer tout les prérequis pour ceux qui vont me posé la question.. ( et je n'ai aucun anti virus)

Merci bien a vous
 

petros

Membre
Jan 12, 2019
13
3
74
25
Discord
Morfi #6392
[QUOTE = "aouad, post: 1711753, member: 95810"] hello,
two days ago I gave my pc to zero to give it a youthful boost, and I wanted to return flaty to boté
like a pig, but unfortunately I encounter a weird problem ..

when I load a path in the console, it does not even load in the console, when I click on "launch" despite no path could
to be charged, nothing happens ...

I also noticed that before on Flaty, when I launched a dofus account, a black page appeared some seconds then left, and now I do not have this page any more, surely because
that the journey does not load?

I install all the prerequisites for those who will ask me the question .. (and I have no anti virus)

Thank you very much [/ QUOTE]
me u need to do .lua for example xp astrub.lua the script name need to be like this, that is the problem or u have not downloaded Ce lien n'est pas visible, veuillez vous connecter pour l'afficher. Je m'inscris! if still dosnt work feel free to pm me in discord
 
Status
Not open for further replies.