Résolu Never spoke to this guy in my life and he just keeps giving negative feedback and bad messageg on my posts

    Publicités

Users Who Are Viewing This Thread (Total: 1, Members: 0, Guests: 1)

Status
Not open for further replies.

YourFavoriteSeller

V.I.P
Marchand Populaire
May 21, 2020
79
0
47
Rating - 98.2%
107   2   0
So like i said it in title this guy @rombosse12 keeps giving me negative feedback and keeps commenting bad messages on my posts i have no idea who this guy is from this webstie i never spoke to him in my life here please do something admins
 

YourFavoriteSeller

V.I.P
Marchand Populaire
May 21, 2020
79
0
47
Rating - 98.2%
107   2   0
this is cheat gam3 hahahahha not d2gate
Post automatically merged:

id like you to remove all comments from him on my posts admins thanks
Post automatically merged:

So like i said it in title this guy @rombosse12 keeps giving me negative feedback and keeps commenting bad messages on my posts i have no idea who this guy is from this webstie i never spoke to him in my life here please do something admins
ok i spoke to him but it never had anything to do with this website any nothing happend
Post automatically merged:

here are screenshots i told him i didnt have time and asked him to do it later
1614789073567

and here are screenshots from d2gate where i just asked @TomLeVeau to close transaction
1614789182865

1614789240934

Post automatically merged:

@CrdaN help please
 
Last edited:

rombosse12

Membre
Oct 20, 2010
16
0
902
Rating - 100%
1   0   0
Repondre a quoi ?
Post automatically merged:

Vous etes devenu un forum de merde qui hebergent les brigants comme lui. Je m'en bat les couilles de vos drama tous ce que j'ai dit c'est la verite avec de bonne intention envers les personnes que cet abrutit de menteur pourrait essayer de plumer
 

LGFDN

Modérateur aguerri
Modérateur
V.I.P
V
Apr 8, 2013
1,730
154
979
Dans mon lit!!
Discord
legamerfoudunet
Rating - 100%
1   0   0
Alors c'est vrai que ne pas effectuer une transaction est source d'arnaque WOW 2021

Et si tu dis que notre forum est de la merde je t'invite donc a faire mieux. Il n'y a aucun drama je demande des informations de ta part si tu ne veux pas les fournir je prendrais une décision.

Cordialement,
 

Mons

mon discord : Mons #9841
PREMIUM
V.I.P
Marchand Populaire
V
Mar 22, 2020
1,131
7
249
25
Discord
mons6612
Rating - 100%
241   0   3
Yes il 'a fait une évaluation négative quand jais proposé mon taux .....
 

LGFDN

Modérateur aguerri
Modérateur
V.I.P
V
Apr 8, 2013
1,730
154
979
Dans mon lit!!
Discord
legamerfoudunet
Rating - 100%
1   0   0
Repondre a quoi ?
Post automatically merged:

Vous etes devenu un forum de merde qui hebergent les brigants comme lui. Je m'en bat les couilles de vos drama tous ce que j'ai dit c'est la verite avec de bonne intention envers les personnes que cet abrutit de menteur pourrait essayer de plumer
J'attends toujours la réel raison de tes évaluations. Mise a part le faite que tu n'as effectué aucune transaction pour de simple doute.

Tu saura une chose si une des deux personnes annule la transaction avant échanges des biens c'est sont droit. Et en aucun cas c'est une arnaque.
 
Status
Not open for further replies.